| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Monday 16 April 2012

Busy Mengait Kasut Bayi

Crochet baby booties
Saya sekarang agak busy menguruskan dan menyediakan tempahan daripada customer online antaranya rakan-rakan FB dan juga customer dari mudah.my yang berminat membeli kasut-kasut bayi yang dihasilkan menggunakan teknik krusye iaitu teknik mengait jarum satu.  Tapi tidak sangka pula satu-satunya kemahiran kraftangan yang saya miliki kini mampu menjana pendapatan.  Ada sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan?  Boleh hubungi saya dan layari blog Walai Krusye saya untuk melihat projek-projek krusye yang telah saya hasilkan.

5 comments:

Fadzmie said... [Reply]

Waa, cute juga ni. :)

Cinoi Lavigne said... [Reply]

Wowww. From hobby to business. Good job!!

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

@Fadzmie Mohamad hehhe ... cumilkan, laku jg ni saya jual online di mudah.my & di FB.

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

@Cinoi Lavigne Thanks, cuba2 memanfaatkan hobi & bakat kunu ni :)

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

Thanks @chamadii