| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Thursday 19 July 2012

Dejavu di Kinabalu: Amar vs Bazli

Siapa Pilihan Nadira (Tiz Zaqyah) pada episod akhir drama ini?
Ada sesiapa peminat drama Dejavu di Kinabalu?  Saya sekarang ni tidak sabar lagi menunggu episod akhir drama slot Akasia ini.  Biarpun tidak menonton drama Dejavu di Kinabalu dari episod awal tapi tidak sangka pula drama ni mampu menarik minat saya dan si gaman untuk terus mengikuti perkembangan cerita di setiap episod.

Lebih-lebih lagi si Aqasha yang berlakon ♥‿♥ Saya ni bukanlah peminat setia Aqasha tapi saya suka cara lakonannya yang nampak natural dan bersahaja.  Nazim Othman pula, biarpun selalu juga tengok dia berlakon dalam drama-drama lain sebelum ni tapi rasanya watak Bazli yang dibawa pada drama kali ini betul-betul berkesan.

Lebih menarik lagi, penonton diberi kuasa menentukan siapakah pilihan cinta hati Nadira di penghujung drama bersiri ini.  Mereka boleh mengundi A untuk watak Ammar atau B untuk watak Bazli menerusi mesej pesanan ringkas (SMS) dengan menaip: Dejavu A atau B dan hantar ke 33399 bermula 16 Julai ini jam malam sehingga 26 Julai jam 8 malam.  Keputusan undian ini dengan menonton episod akhir drama bersiri ini pada 2 Ogos.

Watak utama Ammar tapi saya menghantar undian untuk Bazli.  Alasan ... saya percaya dalam kehidupan realiti, lelaki terbaik adalah seperti watak Bazli yang bukan sahaja setia tetapi juga sanggup berkorban dan berani mengaku kesilapan.  Jadi joinlah saya mengudi Bazli hehehe ♥‿♥

0 comments: