| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Tuesday 8 May 2012

Tanggalkan Bulu Roma Tanpa Menyakitkan

Ini cerita pasal orang perempuan, tapi kalau orang lelaki mau baca ... diberi keizinan.  Hari ini saya mau kongsi cerita pasal produk penanggal bulu roma.  Kalau diikutkan hati orang perempuan, semua bulu roma di badan mahu disingkirkan kecuali rambut ♥‿♥


Macam-macam cara dilakukan untuk mendapatkan kulit yang halus-mulus tanpa kehadiran bulu roma antaranya menggunakan teknik waxing (paling menyakitkan), sapuan krim (merosakkan kulit), cabut secara manual (menyakitkan & merosakkan kulit) dan ada yang cukup modal menggunakan laser.

Jadi apa kata bertukar kepada teknologi yang mudah, cepat dan tidak menyakitkan.  Milk A Deal ketika ini mengadakan potongan harga sebanyak 56% untuk satu set Europe's Leading Hair Remover & Exfoliator iaitu hanya pada harga RM16.90 sahaja berbanding harga sebenar RM38.00.  KLIK di sini untuk mendapatkan maklumat lanjut.

**Sorry, campaign period is now over, and all link has been removed.

2 comments:

E said... [Reply]

wahhh..mcm siuk owh..sis uda try ? hehehe

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

@echaRierie iya la, mcm senang kan. ada saya cuba oder online tapi failed pla transaksi. ni promosi beberapa jam sj hari tu ... mungkin telampau ramai org mengoder.