| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Monday 10 January 2011

Pertemuan singkat dengan penulis buku terkenal

Bersama penulis & pakar motivasi Syahrul Nizam Junaini
Bakal bertemu dengan penulis terkenal ... itu post saya pada 8 Jan lepas dan petang tadi bukan sekadar cerita-cerita kosong kerana MEMANG saya telah bertemu secara live dengan penulis terkenal Syahrul Nizam Junaini yang juga seorang pensyarah di UNIMAS.

Pertemuan singkat petang tadi semata-mata untuk mendapatkan buku hasil karya Dr Jeniri Amir berkaitan teknik penulisan yang diperkenalkan oleh beliau menerusi FB.  Saya difahamkan buku tersebut juga telah membantu beliau menulis tiga buah buku dan lebih 100 artikel majalah dan akhbar.

Berbalik kepada pengalaman bertemu beliau pada petang tadi ... tipulah kalau saya katakan bahawa saya langsung tidak excited.  Memang tersangat-sangatlah excited, buktinya sempat lagi saya mengambil kesempatan untuk merakamkan gambar kenangan bersama penulis terkenal ini.

Nampaknya saya memang tidak cukup tinggi ^_^
Untuk beliau saya ingin merakamkan ucapan terima kasih kerana sudi memperkenalkan buku tersebut dan terima kasih juga di atas kata-kata dorongan "Semoga puan terus cemerlang dalam arena penulisan".
 
Walaupun sampai bila-bilapun saya tidak akan dapat berdiri sama tinggi dengan beliau ^_^ tapi suatu hari nanti saya berharap akan dapat berdiri betul-betul sebaris dengan beliau dan penulis-penulis terkenal lain.  Lanjut mengenai karya beliau  di http://www.syahrulnizam.com/ 









2 comments:

syahrulnizam said... [Reply]

Apabila buku/artikel puan terbit nanti, mohon maklumkan saya! :)

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

Tentu sekali, Terima Kasih :)