| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Friday 4 March 2011

Mari bertukar-tukar link

Pix from google
Hari ini hari JUMAAT yay!!! ... bermakna malam ini merupakan masa untuk "Saturday Night Blog Walking".  Malam ini saya akan manfaatkan untuk aktiviti blog walking secara besar-besaran ... ewah-ewah ayat "blog walking secara besar-besaran" ni macam meniru LennMommaChubby punya ayat pula ^_^ hehehe ... ini bukan meniru bulat-bulat yer tapi mengikut jejak langkah si Lenn yang sangat rajin mengadakan kunjungan muhibbah.  Boleh dikatakan hari-hari si Lenn ni menjenguk ke blog saya, sampai saya pun terjangkit penyakit blog walking dia hehhee ... jangan marah Lenn ^_^

Jadi sebagai alternatif untuk memudahkan saya melakukan aktiviti blog walking ni, diharap sesiapa yang ingin blog mereka diceroboh oleh tetamu yang diundang, apa kata sila tinggalkan URL blog anda di  bawah ini atau pada ruangan Link Rukun Tetangga bagi  memudahkan saya menyibuk di blog anda di samping menyemarakkan lagi semangat kunjung-mengunjung di kalangan para blogger ^_^

4 comments:

LennMommaChubby said... [Reply]

thnks, mrs... kambang lubang idung sa baca ni post ko... hehe...

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

hehehe ... sama2 bah :)

Cinoi Lavigne said... [Reply]

Haiii

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

TQ CinoiLavigne :)