| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Saturday 12 February 2011

Bila DISCOURAGE saya akan ...

Selalunya, Jumaat merupakan hari yang paling memberi semangat kepada saya ... maklum la esoknya Sabtu iaitu hari untuk bermalas-malas.  Tapi hari Jumaat minggu ini merupakan hari yang membuatkan saya rasa sangat DISCOURAGED selepas menerima satu email yang mendukacitakan.  Bila Jumaat discourage ... maka Sabtu pun hilang mood.  Bila discouraged saya akan menjadi seorang yang suka:


MAKAN sebanyak mungkin.


TIDUR biarpun tidak mengantuk.
google pix

MEMBACA tanpa memahami apa yang dibaca.
google pix

TERMENUNG sambil berfikir.
google pix
  
MARAH tanpa sebab.
google pix

MENANGIS mungkin perkara terakhir yang akan dilakukan.
google pix


Kalau kamu la dalam situasi DISCOURAGE, apa la yang kamu buat?


4 comments:

Nancypoh said... [Reply]

kalau aku la...aku p kbox dan menjerit nyanyi kuat2..walaupun pitcing lari jauh..sambil tu menari dangdut juga..huhu..satu lagi, cari teman untuk luah perasaan..teman yg boleh dipercayai la..mcm parents..

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

hehehe ... sweet betul idea ko Nancy. TQ.

LennMommaChubby said... [Reply]

sa suka menyendiri... dlm tempoh masa yang darurat mcm ni, baik jgn kacau sa. kalo kacau ndak pasal2 kna teriak... hahahahha

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

Hehehe ... memang cepat mau marah sj kalau time kita rasa discourage kan.