| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Monday 28 February 2011

Segmen: Saya dan Nama Blog


Wow ... weee ... TQ LennMommaChubby sebab sudi men'tag blog saya untuk menyertai satu lagi blog contest.  Meriah betul suasana kawasan blog rukun tetangga sejak akhir-akhir ini ^_^ dengan pelbagai aktiviti tag men'tag.  Saya pun tidak ketinggalan juga turut sama memeriahkan suasana.  Menang atau tidak menjadi hal, yang penting saling support men'yupport antara satu sama lain.  "Segmen: Saya dan Nama Blog" ini dianjurkan oleh AlinKiwi, tuan punya blog Let's Talk.  Syarat-syarat penyertaannya mudah sahaja, klik pada gambar banner pada post entry ni untuk maklumat lanjut.  

Bercerita pasal "Segmen: Saya dan Nama Blog" ni, sebenarnya blog yang ber'URLkan http://myhomeniaga.blogspot.com/ serta menggunakan nama MyOnlineDiary ini berkonsepkan sebuah diari maya.  Bila berkonsepkan sebuah diari, jadi isi kandungannya pun bersampur-sampur kata orang Sabah ^_^.  Manakala blogger's nick name pula saya gunakan Mrs.MyGamanBorneo. Perkataan My itu merujuk kepada milikan peribadi, Gaman pula merujuk kepada panggilan manja saya dan suami dan Borneo, merujuk kepada negeri Sabah dan Sarawak yang terletak dalam kepulauan Borneo.  Perkataan Mrs pula paham-paham saja la, itu memang gelaran untuk wanita yang sudah berumahtangga ^_^


Itu alkisah Mrs.MyGamanBorneo dan blog MyOnlineDiary, sekarang saya mau tag tiga blogger sebagai memenuhi syarat penyertaan contest ni.  Mereka yang bertuah iaitu | fadzmie.met | Wenwen Wednesday | Misae-NoharaSaya pun mau tau juga alkisah blog mereka ni ^_^

 



6 comments:

Alinkiwi said... [Reply]

wohooo...baru ku tahu.,..coz mule2 macam pelik nama tu....thnx for joining..=)

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

TQ for visiting AlinKiwi :)

LennMommaChubby said... [Reply]

mrs, cute la ko panggil hubby ko "gaman"... ^^

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

hahhaa ... hubby saya pun panggil saya gaman bah lenn.

Fadzmie said... [Reply]

tag sudah siap! thanks for tagging! hehehehe.

saya pun kdg2 guna gaman jg, pgl kwn2 sy. hehe. :)

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

TQ fadzmie.