| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Monday 28 February 2011

Tiga popia & Enam karipap

Untuk lunch
Tiga biji popia dan enam biji karipap untuk lunch ^_^ Oppsss ... saya cuma berjaya makan tiga popia dan dua karipap saja sebenarnya, empat biji karipap yang lebih tu bawa balik rumah untuk minum petang dengan si gaman.  Hari ni tiada selera mau makan menu yang sama di kedai-kedai makan yang sama, jadi itu sebab la tapau kuih  dan makan di opis saja.

Saya ni memang penggemar kuih-muih tradisional, macam mama saya juga ...  macam orang  selalu kata "di mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi".  Selain menggemari beberapa jenis kuih tradisional, saya juga gemarkan homemade kek dan biskut.  Roti pula ... mmm ... kalau tiada pilihan lain boleh juga la, sebenarnya saya ni ada masalah malas mengunyah ^_^ kalau boleh dapat makan tanpa perlu mengunyah lagi best hehehe ... 




2 comments:

LennMommaChubby said... [Reply]

sedap la.... ^^

Jaw @ MyGamanBorNeo said... [Reply]

karipap dia memang sedap Lenn. Byk2 karipap pernah saya beli, ni la karipap yg paling sedap setakat ni hehehe