| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Thursday 5 May 2011

Perlumbaan F1 ChurpChurp ! Mesti Menang !

KLIK & Sertai Perlumbaan F1 ChurpChurp Sekarang!

Nampaknya kedudukan kereta F1 ChurpChurp saya yang cumil itu semakin jauh ditinggalkan oleh pelumba-pelumba lain.  Setakat ini, perlumbaan didahului oleh pelumba yang menggelarkan dirinya sebagai Himpunan Lawak Jenaka dengan mengumpul sebanyak 33,157 kilometer.  Saya pula baru mengumpul 6 kilometer ^_^ dan tinggal 15 hari lagi sebelum Perlumbaan F1 ChurpChurp online ini tamat.

Jadi, ada sesiapa yang berbelas kasihan untuk membantu saya untuk mengumpul lebih banyak kilometer? Mesti tolong ... jangan tak tolong saya untuk memenangi hadiah utama berupa iPAD2 yang menjadi kegilaan ramai pada ketika ini.

Sebenarnya, sesiapapun berpeluang untuk memenangi iPAD2, BlackBerry Bold 3 atau iPOD Touch sekiranya anda menyertai perlumbaan ini.  Kira ini 'win win situation' la, anda cuma perlu turut serta dalam perlumbaan ini untuk membantu saya menambah kilometer dalam Perlumbaan F1 ChurpChurp dan kita lihat siapa yang bakal mendahului untuk merebut salah satu daripada tiga hadiah lumayan tersebut!




0 comments: