| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Wednesday 25 May 2011

Ubah Suai Template & Background Blog


Dalam minggu ini sahaja, blog saya ini sudah bertukar-tukar baju lebih lima kali gara-gara ketagih  sangat dengan aktiviti tukar-tukar template dan background.  Biasalah orang perempuan kan, suka sangat benda yang kiut miut.  Setakat ini, saya berpuas hati dengan wajah baru blog saya, harap-harap tiada kesilapan pada kod HTML yang membuatkan template blog saya berbeza jika dilihat menerusi IP address lain.

Pernah terfikir untuk mengubah template blog kepada yang lebih menarik?  Cuma pergi http://btemplates.com/ atau mana-mana web yang menawarkan template percuma.  Tutorial untuk upload template baru ada ditunjukkan di situ.  Paling penting, jangan lupa buat backup untuk template asal blog.  Kalau tidak pandai buat, panggil saya ^_^



0 comments: