| MyGamanBorneo: Eksplorasi Pena & Lensa | Alternatif Gaya Penulisan Bebas Tanpa Batasan |

Saturday 7 May 2011

Sarawak Bloggers Talk: More than a blog

Ada yang beranggapan bahawa dunia komuniti blogger itu tidak lebih dari sekadar komunikasi  secara maya (online) sahaja, tetapi tanggapan tersebut adalah tidak tepat sama sekali.  Tidak hanya bersahabat secara online, kami komuniti blogger yang berdaftar di Sarawak Bloggers juga sebenarnya berpeluang untuk bersua dan berkomunikasi di luar.

Buktinya, pada Mac lepas saya telah berpeluang mengikuti trip mencabar ke Kampung Semban Padawan  (22 - 25 Mac 2011) yang ditaja oleh Sarawak Tourism Board (STB) dengan kerjasama Sarawak Bloggers.

Kali ini, saya ingin merebut peluang untuk hadir ke Sarawak Bloggers Talk:  More than a talk anjuran Sarawak Bloggers dengan kerjasama Willie, Reptoz.Com yang akan diadakan di Hotel Supreme, Kuching pada  21 Mei 2011,  jam 7.30 petang.

Klik untuk mendapatkan maklumat lanjut

Bagi mereka yang berada di sekitar Kuching, sekiranya anda seorang blogger seperti atau ingin menjadi seorang blogger, pastikan anda tidak melepaskan peluang untuk hadir.  Difahamkan, tempat adalah terhad kepada 50 orang sahaja.  

Selain itu, dengan yuran penyertaan serendah RM15, anda berpeluang mendengar sendiri ceramah mengenai cara mengambil gambar yang baik untuk blog, cara meningkatkan trafik pada blog serta cara memperbaiki teknik penulisan.




0 comments: